نقش بازاریابی گردشگری بر رونق صنعت گردشگری با تاکید برخشکسالی های کوتاه مدت شهر چابهار
هدف این مقاله نقش بازاریابی گردشگری برتوسعه گردشگری چابهار باتوجه به خشکسالی هامی باشد دراین راستا ازشاخص برای بررسی خشکسالی ها استفاده گردید درادامه بررسی بازاریابی گردشگری دررونق این صنعت باتوجه به خشکسالی توصیف گردید براساس نتایج شهرچابهار ازمهمترین قطبهای توریستی کشور است که وقوع خشکسالیهاباتوجه به شاخص درکاهش تعدادتوریست درامدهای گردشگری فعالیتهای تفریحی و ازرونق افتادن زنجیره فعالیت های اقتصادی وابسته به این صنعت تاثیر گذاراست لذا بازاریابی گردشگری روش کارامدی است که به جذب گردشگرکمک مینماید
سید علی اکبر هاشمی راد ( استادیار عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی ایران تهران )
محبوبه زرگری ( دانشجوی کارشناسی ارشدمدیریتبازاریابی جهانگردی دانشگاه علم و فرهنگ تهران ایران )
مطهره زرگری ( دانشجوی کارشناسی ارشداقلیم شناسی دانشگاه فردوسی مشهدمشهد ایران )